FAQ – Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Täällä voit lukea usein kysytyt kysymykset, jotka koskevat Clearblueshop.fi verkkokauppaa.

Jos sinulla on kysymyksiä, jotka koskevat jotain tiettyä tuotetta, löydät FAQ –osuuden jokaisen tuotteen alapuolelta.

Milloin saan tilaamani tuotteen?
Lähetämme tuotteen sinulle mahdollisimman nopeasti sen jälkeen kuin olemme vastaanottaneet maksusi (kestää yleensä 1-2 pankkipäivää ennen kuin olemme rekisteröineet maksusi, jos suoritat maksun ennakkoon tilisiirrolla). Tilaukset lähetetään Ruotsista ja toimitusaika on 1-3 arkipäivää.

Tilaukset, jotka lähetetään pakettina, voi noutaa Postista. Jos et ole vastaanottanut tilaustasi 5 arkipäivän kuluessa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun sähköpostitse.

Kuinka saan uuden salasanan?
Klikkaa tästä -niin lähetämme sinulle muutaman minuutin kuluessa uuden salasanan sähköpostiisi.

Kuinka paljon maksaa toimitus?
Kun tilaat tuotteita 10€ tai enemmän, toimitamme tilauksesi ilmaiseksi Suomeen. Jos tilaat alle 10€ tai Suomen ulkopuolelle, toimitusmaksu on 2,00€.

Toimitatteko myös ulkomaille?
Kyllä, toimitamme kaikkialle Eurooppaan ja toimitusmaksu on 2,00€.

Voinko tilata tuotteita laskulla?
Kyllä. Kun valitset maksaa laskulla (lisämaksu 3,00€), voit saada 14 päivän maksuajan. Teemme yhteistyötä Kreditorin kanssa ja laskujen maksaminen hoituu heidän kautta. Jotta voit maksaa tilauksesi laskulla, sinun täytyy ilmoittaa henkilötunnuksesi; Tämän jälkeen suoritetaan nopea luoton tarkistus. Saat laskun tilauksesi mukana ja laskun maksamisen suoritat suoraan Kreditorille. Kreditorin maksuehdot voit lukea täältä (avautuu uuteen ikkunaan).

Missä voin lukea tuotteen käyttöohjeen?
Klikkaa tästäja valitse tuote, jonka käyttöohjeen haluat lukea.

Tuotteeni on vahingoittunut- mitä teen?
Clearblue tuotteiden reklaamation hoitaa yritys, joka myy ja markkinoi Clearblue tuotteita Ruotsissa; Procter & Gamble. Sinun tulisi ottaa ensisijaisesti yhteyttä heihin, jos sinulla on ongelmia Clearblue tuotteesi kanssa: 0800 98841 ma-pe 10-13

Kuinka palautan tilaukseni?
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin ennen kuin palautat tuotteesi. Jotta voit palauttaa tilauksesi, tulee pakkauksen olla avaamaton. Voit palauttaa tuotteen samassa paketissa, jossa olet sen vastaanottanut; Asiakas kattaa palautuskulut. Palautuksen yhteydessä pyydämme sinua liittämään mukaan tilausvahvistuksesi (tai kopion siitä). Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen pankkitilillemme, liitä mukaan myös pankkitilisi numero, jotta voimme antaa sinulle rahasi takaisin.

Kuinka muutan sähköpostiosoitettani Clearblueshop.fi verkkosivulla?
Voit muuttaa sähköpostiosoitettasi kirjautumalla ensiksi sisään oikeassa yläkulmassa.Valitse sen jälkeen ”Katsele tai muuta tilitietoja”. Siellä voit muuttaa sähköpostiosoitteesi.

Jos et pääse kirjautumaan vanhan sähköpostiosoitteesi avulla tai olet unohtanut salasanasi, voit rekisteröityä uudelleen tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin auttamme sinua.

Ostoskorisi on tyhjä

Osta nyt


Tarjoamme
  • Ilmainen toimitus yli 10 € tilauksissa
  • Tilaukset, jotka vastaanotamme ennen klo 16.30 (maanantaista perjantaihin), 13.30 (sunnuntaina), lähetetään samana päivänä.
  • Huomaamaton toimitus
  • Luotettava asiointi